keskiviikko 19. helmikuuta 2014

Täällä taas :)


Täällä mä taas oon :) en vieläkään oo keksiny mitää järkevää kirjotettavaa, mut aattelin vaa et kirjottelempa turhia :D ja laittelen random kuvia...... Hmmmh.... Tässä kohta alkaa talviloma ja koulu stressaa aivan saatanasti :p nooh onneks mulla on ihania ihmisiä vierellä et välillä saa sen stressin mielestä :3
Joo eli tässä on tapahtunut vaikka ja mitä mutta parhaiten on jäänyt mieleen ystävänpäivä ja se ku tutustuin kunnolla millaan :3 miuh ihana ihminen on tuo nainen!! 
----
Selitetään nyt ystävänpäivää hiukan. Eli olimme kallen kanssa nyt sitten niillä ja yritettiin saada porukkaa niiden saunalle, noh eihän sinne ketään ilmestynyt sillä ilta meni mukavasti kahdestaan, saunottiin, heitettiin tyhmää läppää ja kateltiin leffaa :3 parasta! 
----
Sitten milla..... Tutustuin kunnolla tähän naiseen vasta vähän aikaa sitten ja aivan uskomattoman ihana! <3 sille voi puhua ja sen kanssa voi nauraa :3 se on mulle tärkee ihan niinku sinnakin..... Ei mulla montaa tollasta ystävää oo :))
---
Jos tässä nyt sitten laittelis kuvia hiukkasen :3

Näytän letardilta mut ei se mitää :D

Joo et sellasta tällä kertaa, kertokaa jos jostai pitäis kirjottaa enemmän tai yms. Sori taas tällanen lyhyt/sekava postaus mut äääääh en oo kovi hyvä kirjustaa :3

~jenni




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti