sunnuntai 2. maaliskuuta 2014

Ystävät ovat kuin tähtiä...


... Aina paikalla vaikka heitä ei aina näekkään :)

Joo eli tänään kirjoittelen mulle neljästä törkeen tärkeistä ihmisistä :3 mari, jusu, sinna ja rakkaani kalle <3 
Nämä ihmiset ovat muuttaneet elämääni jollain tavalla... Mun elämä ois mitä luutavammin täysin tyhjää ilman niitä :3 onhan mulla muitakin ihania ihmisiä mun elämässä mutta nämä neljä ovat kirjoituksen ansainneet :3 kaikki on mulle rakkaita neki joista en kirjoita :) <3
---

Aloitetaan jususta (jusu,jasu,jusbehh,jasmir....)
Tämän pienen ilopillerin tapasin kesällä 2012 jyväskylässä kaveriporukassa. Olimme kirkkopuistosa istumassa ja jusu sitten iloisena poikana alkoi heitellä heinää kaverini päälle. Käännyin katsomaan että mistä pieni nauru kumpusi ja näin jusun, ajattelin että tuohon ihmiseen haluan tutustua joten syöksyin leikkiin mukaan ja aloin viskoa heinää jusun päälle :3 näin me tutustuimme ja ollaan tunnettu nyt puolitoista vuotta tai vähän reilu.
Harmittaa kun ei voida nähdä niin usein enää kun muutin petäjävedelle joten raha on aina hiukan ongelma koska bussilla pitäisi kulkea. Mutta tämä pieni iloinen poika tukee ja kuuntelee ja pyrkii potkimaan persauksille jos meinaa lähteä jonkin asian kanssa käsistä :) mun rakkain pikkuveikka <3
---

Sitten sympaattinen mari (mare,pyry,pyrtsi,martsi....) 
Tämän nuoren tapasin itseasiassa neljä vuotta sitten mun naapuri pihassa kun vielä kotona asuin. Mari oli mun kaverin kanssa meijän pihassa, oli talvi 2009 ja olin erittäin ujo, mutta jostain kumman syystä kävelin marin luo ja uskaltauduin sanomaan moi ja juttelemaan joistakin asioista joista molemmat pitivät, silloin ne oli mm. Hopeanuoli :3 
Siitä alkoi pitkä ystävyys suhde, ollaan tunnettu nyt nelisen vuotta, meillä oli puolen vuoden taukoki että ei puhuttu mitään toisillemme, mutta samantien ku nähtii seuraavalla kerralla oltiin kuin mitään taukoa ei ois ollu.
Tää jannu on tukenu myös monissa mun asioissa ja mä pyrin aina auttaa sitä, sen kanssa ei koskaa oo tylsää tai hiljasta ja aina tulee hymy huulille kun sen näkee :3 miun veikkaseni<3
---

Sinnah....(sinnuli.... Petiksen revityin ;D)
Tämän jäbän tapasin kun koulut alkoi ja jotenkin samantien loksahti, aluks oli totta kai se ujous muuri mut kun tutustuttii kunnolla ni aina on hauskaa. 
Totta kai meillä oli sellanen pieni tai noh joo riita ja iha omasta syystäni, mutta kaikki saatiin sovittua ja elämä jatkui. Musta tuntu et se pieni purkautuminen sinnalta sai meijän kaverisuhtee vaa vahvistumaan. 
Se on tollanen ihana hyvännäköne ja hauska. Se kuuntelee ja auttaa vaikka soittasin aamu yöstä. Ilman tätä veikkastani ni mä en tiedä mitä mä oisin monessa kohtaa tehny :) kultapoika jonka seurassa ei ole tylsää ja musa soi, aivan loistavaa seuraa, en mä osaa paremmin selittää miten ihana ihminen veli mulla on :3 <3
---
 
Ja sitten on kalle<3 mun rakkain ja komein prinssi!
Tavattii ekaa kertaa mun tupareissa, se tuli kavereidensa kanssa ja alettii sit vaa juttelee :) sen jälkee nähtii taas parina iltana ja sit se 17.12.2013 tuli käymään kahvilla mun luona ja jäi yöksi :) 
Se käy jämsänkoskella koulua joten nähdään nykyään vaa viikonloppusin mut tutuu et joka kerta ku nähään ni on ku nähtäis ekaa kertaa, armoton hymyily ja hihitys sekä sydän hyppää kurkkuun. Tää mies on mullistanu mun elämän ja saanu mut tuntemaa itteni tarpeelliseks ja tärkeeks, sen seurassa on aina mukavaa vaikka vain istuttais ja möllötettäis. 
:) tähän mieheen oon kiinnittyny kynsin ja hampain enkä irti päästä ennen ku se ite katkasee kynnet ja repii hampaat suusta :3 <3
---
Mun elämä on täynnä ihania ihmisiä eikä sanat riitä kuvaamaa mite ihania ne on, jokainen omalla tavallaan <3
Love you all :)

~jenni

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti